Ο νέος καταναλωτής, τα Brands και ο νέος χάρτης της επικοινωνίας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος
«Ο χάρτης της επικοινωνίας στη χώρα μας αλλάζει, γιατί αλλάζει το πολιτικοκοινωνικό περιβάλλον, και μαζί του αλλάζουν οι άνθρωποι, οι στάσεις τους, οι αξίες και οι προτεραιότητες των καταναλωτών.
Στη νέα εποχή, όπως αυτή διαμορφώνεται, αναδεικνύονται νέα ήθη και αρχές στην επικοινωνία και αλλάζει ραγδαία ο τρόπος προσέγγισης του καταναλωτή, που αναζητά πλέον περισσότερη ανάμιξη και αλληλεπίδραση με τα Brands.
Το τέλος των υπερφίαλων μηνυμάτων, της υπερβολής και της αλαζονείας, είναι εδώ, κάτω από την διαρκή αύξηση της δυσπιστίας του καταναλωτή απέναντι στα διαφημιστικά μηνύματα αλλά και τη ραγδαία διείσδυση και αυξανόμενη απήχηση των Social Media. Απαιτείται σήμερα μια νέα προσέγγιση του καταναλωτή, μια νέα οπτική στη σχέση διαφημιζόμενων, διαφημιστικών εταιριών, media shops και μέσων, με περισσότερη ειλικρίνεια και διαφάνεια προκειμένου να αντιμετωπιστεί η βαθιά ύφεση που χαρακτηρίζει την αγορά της επικοινωνίας με τη διαρκή μείωση της διαφημιστικής δαπάνης».
Η ημερίδα που διοργάνωσε η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College, με κεντρικό τίτλο «Η Σημασία της επικοινωνίας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης», βάζοντας στο μικροσκόπιο, το νέο χάρτη αξιών του Έλληνα, τις αλλαγές στην καταναλωτική του συμπεριφορά, τις νέες προκλήσεις για τα Brands και τις επιχειρήσεις και τη σημασία της διαφήμισης σήμερα, προσέφερε χρήσιμα και σημαντικά συμπεράσματα καθώς και μεθόδους εφαρμογής σε όλους τους συμμετέχοντες.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν φοιτητές του Mediterranean College και των ΙΕΚ ΞΥΝΗ, φοιτητές ΑΕΙ/ΤΕΙ, επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων και εκπρόσωποι των μέσων.