Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το Mediterranean College επισφράγισε την επιτυχή συνεργασία του με το Πανεπιστήμιο του Derby, μέσω της ενεργούς συμμετοχής του ακαδημαϊκού προσωπικού του στα δύο Διεθνή Συνέδρια που έλαβαν χώρα στις 4 και 5 Ιουλίου στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου, στο Buxton.
Στις 4 Ιουλίου, πραγματοποιήθηκε το πρώτο συνέδριο με τίτλο "Collaborative Conference". Το ακαδημαϊκό προσωπικό του Mediterranean College συμμετείχε στο συνέδριο μαζί με περισσότερους από 100 άλλους συνέδρους από όλο τον κόσμο. Βασική θεματική του συνεδρίου ήταν η «Απασχολησιμότητα των Αποφοίτων». Η έναρξη του συνεδρίου έγινε με την ομιλία του καθηγητή John Coyne, ο οποίος επισήμανε την πρόθεση του Πανεπιστημίου του Derby για στενή συνεργασία με όλους τους ακαδημαϊκούς συνεργάτες του Πανεπιστημίου παγκοσμίως, ώστε να εντοπιστούν εκείνες οι θεμελιώδεις ικανότητες που θα κάνουν τους αποφοίτους του Derby να ξεχωρίσουν στην αγορά εργασίας.
Στα πλαίσια αυτού του συνεδρίου, το ακαδημαϊκό προσωπικό του Mediterranean College συνδιοργάνωσε ένα διαδραστικό workshop που έφερε τον τίτλο "Working it out". Επρόκειτο για ένα θεατρικό παιχνίδι ρόλων με την ενεργό συμμετοχή του κοινού, όπου προσομοιωνόταν η συνεργασία ενός καθηγητή του Mediterranean College με τον ομόλογο καθηγητή του στην Αγγλία. Στη συνέχεια, ακολούθησε συζήτηση για τους τρόπους βελτίωσης της εξ' αποστάσεως συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών, αλλά και για την ενίσχυση των δεξιοτήτων απασχολησιμότητας των φοιτητών μέσω των μαθημάτων τους.
Στις 5 Ιουλίου, πραγματοποιήθηκε το δεύτερο συνέδριο με τίτλο "Learning, Teaching and Assessment Conference", που στόχο είχε να παρουσιάσει σύγχρονες επιστημονικές προσεγγίσεις σχετικά με τις διδακτικές μεθόδους και την αξιολόγηση των φοιτητών. Οι συμμετέχοντες ξεπέρασαν τους 300 καθηγητές και εκπροσώπους των συνεργαζόμενων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, ανάμεσα στους οποίους και οι επικεφαλείς των Σχολών του Mediterranean College.
Το συνέδριο άνοιξε με μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ομιλία από τον καθηγητή Graham Gibbs, πρώην Διευθυντή του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης και ειδήμονα της διδακτικής, παιδαγωγικής και αξιολόγησης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Κατά τη διάρκεια της ημέρας έλαβαν χώρα περίπου 30 παράλληλα workshops. Το συνέδριο έκλεισε τη συγκέντρωση όλων των συμμετεχόντων σε ένα workshop, κατά τη διάρκεια του οποίου μία μικτή ομάδα μελλοντικών φοιτητών και πρόσφατα αποφοίτων προσπάθησε να βοηθήσει το κοινό να εξερευνήσει τι είναι αυτό που προσδοκούν οι φοιτητές από την εμπειρία της φοίτησής τους σε ένα Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.